onsdag 25 februari 2009

Fixat!

Ibland är det ganska skönt att ha bomull i huvudet när det gäller datorer och annat i livet.
Maken P är ju lite av ett proffs när det gäller datorer (åtminstone i jämförelse med frugan)...
Han satte igång och chatta med företaget som har hand om min hemsida (har inte en aning om vad sånt heter). Problemet var ju att min hemsida såg olika ut beroende på vilken dator man kollade på. (Jag gjorde ju en oberoende galoppundersökning bland mina kompisar i eftermiddags för att försöka spåra felet...) Det visade sig att det beror på vilken slags webläsare man har på datorn man kollar på, hur det ser ut liksom. Helt enkelt hur ofta datorn i fråga orkar bemöda sig med att uppdatera olika hemsidor! Så ni som inte ser min hemsida som den faktiskt ser ut med tjusiga bilder från butiken etc har helt enkelt (lite förenklat) för slöa webläsare!! (Jag blev inte ett dugg klokare på denna förklaring, men jag köper den ändå!!)

Nåväl, jag är glad att de flesta iallafall ser det JAG vill att ni ska se på min hemsida!

Nu tror jag att jag strukit och prismärkt det sista plagget inför invigningen på lördag, så nu är det "bara" lite småfix kvar!

Fridens,
Sussi

Inga kommentarer: