söndag 8 februari 2009

Bilder

Jag utlovade ju lite bilder från paradiset. Här kommer dom. Och vill ni se lite mer proffessionella bilder av stället där vi tillbringade två fantastiska veckor kan ni kolla här: http://sunwing.ving.se/Sunwing-Bangtao-Beach



Lycka är en sandstrand!


Stora L gör "bomben" Hjälp, en våg!!

Utsikten från balkongen




Lycka är en stark granne
som orkar kasta mig upp i luften!




Alla barnen på vift!





Vilopaus....




Å när man kommer hem står dom här utanför fönstret!
Ledsen att det ser lite rörigt ut med bilderna, men jag har inte riktigt lärt mig tekniken ännu!
Nu kommer jag bara att ha öppet en gång till innan den riktiga invigningen och det är på torsdag den 12/2 kl.18-20. (För övrigt vår bröllopsdag, men den firas till helgen i en storstad istället)
Så kom förbi med barnens gamla avlagda kläder och låt dom få snurr i min butik. Ni vet väl också att jag numer (efter lite påtryckning från kunder) tar emot kläder i större storelekar (från 134 och uppåt), men då endast MÄRKESKLÄDER!!! Så passa på att få tillbaks lite för ungarnas dyra märkeskläder (och köp dig nåt snyggt själv för pengarna kanske...???)
Alltså:
ÖPPET TORSDAG 12/2 kl.18-20
Tills dess,
kram




















Inga kommentarer: