tisdag 25 maj 2010

TOKREA!!!

Vet inte om ni hunnit se det här till höger på bloggen, men from nu och fyra veckor framåt så är det "nu-tömmer-vi-butiken-REA". Jag behöver hjälp med att få lite tomt inför sommaruppehållet och då kör vi principen; "Ju fler plagg du handlar - desto billigare blir det".
Gäller på RUBBET i butiken, dvs barnkläder, skor och mamma/amningskläder!

Fika på fredagar gäller också "terminen" ut. MEN jag har stängt fredagen den 4/6. Då tänkte jag ägna mig åt mina barn istället eftersom dagis är stängt för planering!
Men fika blir det 28/5, 11/6 samt 18/6!
Lördagen den 19/6 har Kajulen extraöppet och det är dessutom sista dagen innan sommaruppehållet. Det är ju dessutom nåt annat som händer i stan denna dag och Kajulen tänkte väl uppmärksamma det på ett eller annat sätt. (Prinsessbröllop om nu nån hade missat det...)

VÄLKOMNA!!!
/Sussi

Inga kommentarer: