torsdag 14 januari 2010

Idag öppnar Kajulen igen!!!

Idag kl.16 slår Kajulen upp dörrarna igen efter lång och välbehövlig julledighet!
Nu vill jag göra lite plats för alla fina vårkläder som ni kommer och lämnar in.
Det betyder att det är HALVA PRISETALLA vinterrelaterade kläder och skor!!!
Det KAN ni bara inte missa! Jag har fina jackor, overaller och en del kängor kvar, se tidigare blogginlägg.
Se till att rensa hemma nu och ila hit med era utsorterade kläder och få ett litet tillskott i plånboken så småningom!
Jag tar emot ALLA märken, dvs allt från H&M, Lindex och KappAhl till PoP, Timberland och Burberry.
Enda kravet jag har är att dom ska vara nytvättade, hela, inga fläckar och någorlunda moderna.
Du vet väl att jag även tar emot mammakläder/amningskläder, men då ska det vara i MYCKET gott skick!

VÄLKOMMEN!!!

/Sussi

Inga kommentarer: