torsdag 10 september 2009

Sussi i vassen

Jomen, det blir nog vassen för mig beach 2010...OCKSÅ!!! Jag kunde inte låta bli, den SKREK på mig och DROG in mig i Gallerian... Jag föll för ännu en glasskula...och jag tog en favorit i repris; choklad/hasselnöt.
Fortsätter jag så här så blir det som sagt gördel ochvassen som gäller!
Just nu har jag öpet men försöker samtidigt hålla koll på barnen eftersom P är på föräldramöte gällande friidrott för stora L. Hoppas han inte blir så sen så att ungarna kanske kommer i säng vanlig tid. Annars får som vänta på att jag har stängt butiken och det blir egentligen en anings för sent för dom, men det hjälps inte.
Imorgon kommer en kompis förbi och vi ska planera lite inför sommarsemestern...(ja, det finns ju vass lite varstans i världen...). Vi hade "förhandsintresserat" oss för en resa till Mallis och vi fick dom resorna också, men HERREGUD så dyra dom var. Jag är VAN att det kostar en del när man har lite speciella standardkrav som vi har (det ska vara BEKVÄMT att åka charter), men det här var ju LÖJLIGT!!! Förhållandevis så var vår Thailandsresa i januari billigare och så ska det ju inte vara! Så nu ska vi kolla på lite andra alternativ. Men det måste fortfarande vara bekvämt och så. Vi reser ju med barn i ganska varierande åldrar (åtta månader, knappt 3, knappt 6, knappt 8 samt 8) så det måste funka för alla (även oss vuxna, men vi håller en ganska jämn ålder, vi är alla mellan 25 och 30...).Ska bli kul att se om vi kan hitta nåt som inte ruinerar oss totalt!

Allt för nu!
/Sussi

Inga kommentarer: