måndag 5 juli 2010

Min födelsedag - jag bestämmer!

Som sagt...jag fyller år idag och det innebär att jag fick bestämma vad vi skulle göra idag. Eftersom huset är fullt av målare så var det ju bra om man försvann hemifrån ett tag. Det blev Ikea....Kollade lite rea och köpte nya ramar. Ungarna var i leklandet Småland för första gången och vi blev ertappade av dom när vi satt och tog en fika. Det var ju ett fönster in till leklandet från fiket.....Efter det var vi på Konditori Lyran och åt lunch. Nu är vi hemma, jag har planterat om lite blommor. Inget annat står direkt på programmet idag. Kalas hade jag igår men i år var det bara mamma och mormor som kom. Bestämde mig för att inte ha nåt direkt kalas som jag brukar. Sparar mig till nästa år...
Tjing
/sussi

1 kommentar:

Kamilla sa...

Grattis!!!