fredag 26 mars 2010

Blubb, blubb!!!

Jag drunknar... i kläder.....!! Och det är ju verkligen JÄTTEROLIGT!!! Har fått in MASSOR de senaste dagarna. Nu måste jag se till att ha både tid och plats att ta hand om allting också! Så sista dag för inlämning för i vår är på MÅNDAG 29/3. Det kan hända attjag längre fram i vår kommer att efterlysa mer kläder, men då låter jag er veta det här på bloggen och via mejl.

Nu hoppas jag ju också att ni kommer och HANDLAR också! Det är såååå mycket fina kläder som vill komma hem till nya ägare. Ni vet ju också att jag absolut inte hänger upp sånt som inte är felfritt. Kom och handla! Som en extrabonus till er som läser min blogg så ger jag er 20% på allt ni handlar på måndag. Säg bara att ni sett det här! Blir som en liten påskpresent.

Nu ska jag ut och handla lite för att sen hämta kidsen för vidare färd hem till några kompisar på middag. Bägge våra makar är borta ikväll. Den ena ska äta på den andres restaurang!

Tjing!
/Sussi

Inga kommentarer: